poniedziałek, 9 marca 2015

jak napisac idealny post na blogu o msp, poradnik!

Dla tych, co czytaja pierwszy raz, alt mi nie dziala i musze z tym zyc, a teraz do sedna.
Dzisiaj powiem wam, ja napisac idealny post ^^ ZACZNIJMY!

1) Pomysl o czym chcesz napisac! Nie pisz o byle czym! inni to czytaja i moga stwierdzic, ze nigdy juz tu nie zajrza :/ chyba tego nie chcesz :/
2) Wstawiaj sporo zdj. aby ci, co lubia obrazki xD zobaczyli jaki jestes kreatywny :)
3) Ortografia, interpunkcja, ortografia... Najlepiej trzymac slowniki pod pacha xD u mnie to raczej nie zbyt mozliwe abym pisala poprawnie przez ten alt ;-;
4) Popracuj nad swoim blogiem! nie tylko sam post sie liczy, ale i tlo, zmien kursor, tlo, dodaj muzyke itd. (:
5) Szukaj nowych inspiracji!
6) Ostatnio przeprosilam sie z sziftem, ty tez to zrob xD
7) Rob posty na podbone tematy, nie chodzi mi o to jak, haker, haker i haker ;-; tylko ,,dzisiaj ubralam sie jak ta manga a tu dodalam nowe rzeczy do listy i jutro bede wygladac tak i wrzuce to na bloga abyscie mogli to zobaczyc" albo ,, w dzisiejszym poradniku powiem wam, jak zarobic duzo sc" oraz ,,dzisiaj zrobilam wywiad z lola1501 i chcialabym sie z wami nim podzielic" wystarczy chciec!
8) Przed zrobieniem posta, odrob lekcje i zrob inne prace domowe! Nic nie moze ci przeszkodzic w pisaniu ;)
9) Wstawiaj linki do innych twoich postow na podobny temat lub do innych ciekawych stron (:

to chyba na tyle, jeszcze skrin mnie *O* albo mojego hajsu i fame xD

dowod na to ze musicie mi zaczac pomagac ;-; dobra, to papatki :*


1 komentarz: