piątek, 13 marca 2015

sposob na unikaty (msp)

ok, dzisiaj chcialabym przetestowac jeden NOWY sposob na unikaty, napisano w filmie, ze trzeba isc na dalekie strony w sklepie w top, na razie jestem tutaj
|
|
|
\/



co my tutaj widzimy... o! trafilismy na opaske, ktora wyglada jak unikat, ale nia nie jest! nie dajcie sie nabrac! ta dziewczyna co pisala w swoim filmie o tym sposobie, powiedziala, ze na okolo 240 stronie mozna znalezdz serca na noge i napisala, ze nie u wszystkich to dziala, zobaczymy ;) tez bylo o tym, ze od 80 zaczynaja sie fajnerzeczy, mam nadzieje, ze chodzilo o unikaty :D

ok, jestem na tej 80 stronie, nie ma nic takiego ciekawego, tutaj macie skrin:


szlu nie ma, a tylka nie urywa xD ok, ta sukienka z vipa wyglada troche jak unikat, ale nim nie jest ;-; lecimy dalej :D


o mam tu cos ciekawego :o


czy wy widzicie to samo co ja?! to ta sama opaska jak z poprzedniego skrina :o OMG dobra lece dalej xD



ostatnia strona w top, nawet 240 nie ma ;-; nie dajcie sie na to nabrac ;) pozdrawiam :* pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz