niedziela, 8 marca 2015

wywiad z martina stoessel orginalna123

m - martina stoessel orginalna123
j - ja


j: od kiedy grasz w msp?
m: od kiedy usuneli mi poprzednie konto, czyli jakies dwa miechy
j: czemu ci usuneli konto?
m: taki jeden caly czas mnie zglaszal za byle co.
j: a za co np?
m: napisalam do niego odwal sie albo nie myslisz i tak jakos wyszlo xD
j: a moze pamietasz jego login?
m: abraham mateo forever<3
j: ok, thx a moze ktos jeszcze cb nie lubi?
m: raczej wszyscy mnie lubia :D
j: ok, zmienmy temat, czy masz cos przeciwko sekom?
m: nie, czemu niby ;)
j: niektorzy ludzie nie toleruja ich, poniewaz mysla ze to kasa za free, a co bys powiedziala jak bys TY to uslyszala?
m: ze jest chytry, to nie jest kasa za darmo, no wiesz, ludzie na arta nie chca dac nawet lovka...
j: masz super podejscie do msp :d
m: thx jestes kochana :D
j: a co myslisz o tym, jak wyzsze lvl robia arty bez sensu?
m: te arty nie robia na mnie wiekszego wrazenia, zwlaszcza od dojrzalej osoby
j: ja osobiscie dostaje duzo wiadomosci typu ,,dasz prezent?" lub ,,dasz pozdro?" czy ty tez masz z tym problem?
m: tak, najgorsze jest to ze dostaje wiadomosci od tych osob, po ktorych spodziewalam sie innego zachowania:/
j:mysle ze zakonczymy juz wywiad, bardzo dziekuje, pa pa:*
m: ja rowniez :* pa pa :*

to byl wywiad z martina stoessel orginalna123, czemu zrobilam z  nia wywiad? ona ma 12 lvl a ja 24, co nie znaczy ze jest gorsza! wrecz przeciwnie! okazuje sie, ze niektore moviestar z troszke nizszymi lvl maja identyczne problemy jak te wysokie, czasami ubieraja sie dziwnie, a czasami naprawde extra! popatrzcie na mnie! czy ubierajac sie jak mayo wygladalam ladnie?! wogule! ale chcialam sie upodobnic do niej! a to look jej z tej naprawde pieknej strony :*



pomysle nad tym aby kupic jej look, ale musze naj pierw kase uzbierac i z nia pogadac i sie jeszcze troche zastanowic :) na pierwszym miejscu jest blog i tu musze dodawac kreacje mang ^^ a i nie myslcie, ze jak macie np 30 lvl to na kazdym kroku dostaniecie prezenty z l.z. i pozdra, to tak nie dziala! a  teraz jej profilek w tej chwili:



nie moj styl, ale nie wyglada zle, prawda? prawie idealnie, ale pamietajcie, to nie moj styl i kazdy ma wlasne zdanie! moze nastepnym razem zrobie wywiad z lola1501... musze pomyslec :D dobra, zapraszam na inne tematy, tutaj sa tez inne kreacje, ale to moje looki!


zapraszam do zobaczenia :* a teraz spadam na inne konto na msp :*
pa pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz