piątek, 6 marca 2015

black rock shooter msp! kreacja dla otaku

witam :D dzisiaj obiecana kreacja black rock shooter! nigdzie w sklepie nie moglam znalesc pelerynki ;-; ta kreacja kosztuje nie cale 1900 sc (wlosy, stanik, spodenki i buty) wiec nie duzo xD ja tego nie zamierzam dluzej nosic niz jeden dzien, bo upatrzylam sb kolejna kreacje xD a tu skrin mojego looka black rock shooter <3







chyba jutro, ale nie jestem do konca pewna, bo mam mecz z kosza i nie wiem czy wejde na kompa wstawie ubranie mayu ^^ moze naj pierw dam skrina listy a potem dalej napisze cos na ten temat




dobra, nie moglam znalezc odpowiedniej sukienki bo zamiast tych ,, rekawow" oddzielnie dokupic to sa zlaczone! ale ogulnie wyglada to dosc podobnie. Nie moglam znalezc tej opaski na glowe :/ jak zakladalam podobne do tej co mayu ma na glowie zaslaniala oczy mojej moviestar i wygladala jak dziwolag xD chcialam znalezc ciuchy lily ale nie moge zdobyc odpowiednich wlosow, lily sa idealne a na msp nie xD jesli tos ma wlosy lily i ma z ta fryzurom look, to napisz ze masz w komie i daj naze urzytkownika na msp. Ciuchy sb dobiore ale zalezy mi na nie ulizanych, dlugich i prostych wlosach. zaraz dodam posta jak zarobic szybko kase na koncie z 6 lvl ktore ma 100 sc a chcesz kupic sb liste do 2000 sc! zapraszam za chwileczke! <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz