poniedziałek, 30 marca 2015

kolejny sposob na unikaty 2015 msp

ok, dzisiaj probuje przetestowac sposob na unikaty... jak co jakis czas ^^ mech... ok nalezy zrobic tak,

> robisz komus looka
> kliknij ,,kup"
> pozdejmuj nie potrzebne rzeczy
> kliknij zeby kupic ta rzecz
> NIE ZDEJMUJAC JEJ ISC DO SKLEPU!
> pokaze nam sie w koszyku, ze ta rzecz jest ale na razie nie mozesz jej kupic dalej, bo to nikat >.< musimy isc na koniec sklepu w tej kategori, gdzie powinna znajdowac sie ta rzecz np. tatuaz w akcesoriach, bluzka w bluzkach itd.


ok, ja prubuje kupic weza na noge ;p mam niesamowite lagi ;-; jestem juz tutaj


no poprostu nie wierze :'( wylogowalo mnie przez te lagi :'( no to od poczatku ;-; przynajmniej to zobaczycie ;-;
profesjonalny profil do dzialania :D


dobra do rzeczy xd
wchodzimy w looki osoby (w moim przypadku ja jestem na gotowca bo mam ten look zrobiony xd)


ja kupuje akurat to :) oby sie sprawdzil ten sposob :D dobra teraz dalej idziemy :D


i to w tej chwili powinno wygladac tak :) i klikamy kilka razy :) teraz nie zdejmujac tej rzeczy! idziemy do sklepu :)


jak widac w tle jestesmy w sklepie :) pokazuje nam ze mamy cos w koszyku, ale to nic nie kosztuje xd idziemy teraz na koniec akcesorii bo to nalezy do tej kategorii... powiadaja ze bedzie na koncu i mozna to potem kupic *O*

jestem juz tutaj ^^

cena pokazuje sie po tym jak dodajesz jeszcze jakas rzecz a po tem ja usowasz, taka ciekawostka ;)



chwila prawdy czy to wogule bedzie na koncu xd

nie ma! i to ja! JA ! sie mecze od okolo 30 minut, a noz moze dziala... ;-; jak widac... cos nie wyszedl ten sposob ;-; jak widac ludzie klamia :D no to pa pa ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz