poniedziałek, 9 marca 2015

wywiad z -ESKA+

j = ja
e = -ESKA+
j: ile grasz w msp?
e:jakies 3 lata
j: czy zarzylo ci sie kiedys stracic konto z wysokim lvl?
e: nie
j: czy masz problemy z pytaniami typu ,,dasz pozdro/prezent"?
e: czasami tak, zalezy jaki mam humor :3
j: czy masz cos przeciwko sekom?
e: oczywiscie ze nie! dzieki nim tak naprawde szybko wbijamy lvl :D
j: czy lubisz ogl. innym filmy?
e: oczywiscie ze lubie, ale ostatnio mam duzo szkoly i tereningow i nie mam czasu :/
j: czy czesto usowasz znajomych? jak tak, to jaki jest tego powod?
e:czasami mi sie zdarza, ale rzadko kiedy, powod jest prosty, nie graja albo za rzadko wchodza ;)
j: czy jak bys miala taka druga szanse, ze masz ten sam lvl, 0 znajomych i tyle kasy, ile wydalas, a jedynym warunkiem byloby to, ze nie jest to odwracalne, to skorzystalabys? jesli tak, to z jakiego powodu?
e: chyba raczej nie ;)
j: czy masz bloga?
e: jak mowilam, nie mam na to czasu ;D
j: czy na msp planujesz zrobic cos szalonego, np ubrac sie jak klaun? xD jesli tak, to co by bylo takiego co bys zrobila? :D
e: czy planuje? ja juz to zrobilam XD chcialam po prostu zobaczyc reakcje moich znajomych :D
j: czy chcialabys dodac cos od siebie? (:
e: chce wam podziekowac za to ze moge na was liczyc i zawsze jestescie :*
j: dziekuje za wywiad :*
e: nie ma sprawy ;)


to byl wlasnie wywiad z -ESKA+ mila dziewczyna, co nie ;)
a teraz jej profilek *O*


fajnie wyglada :P a teraz jej look najladniejszy (wedlug mnie ^^)


ok teraz skrin jej najnowszego arta ^^



widzicie jak sie postaralam >.< no... a teraz polecam jej seki :D nom, a tu skrin jej profilu :D


tadam <3 prosze bardzo skonczylam xD pomagac jej w lvl, bo cos za dlugo ma 36 ;-; nom! a teraz do roboty >.<  a teraz na koniec moje slowa

~~ hatsune miku biega z porem ~~ 

przyjac te slowa do serca -.-

pa pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz