piątek, 6 marca 2015

jak zdobyc do 2000 sc w jeden dzien na koncie z 6 lvl!

do rzeczy, chyba wiadomo, ze chodzi o pieszczenie zwierzakow xD mam tu bardzo duzo loginow (przypominam, ze dalej alt mi nie dziala ;-; ) oto one:

  • Kirasara
  • emmaeliza
  • ewama24
  • muszelka  11
  • liza55555
  • alexo9o
  • dzwoneczek lata
  • monikaDark
  • RUBBY
  • Keisza_xd
  • 13misiek
  • troy089
  • Kira a
  • <Werusia>3
  • vip emi
  • kkamilaaxddd
  • Janeczka xD
  • Majka1970
  • faustynagloagowska
  • LiliKcc
  • Martynisia
  • joannan83
  • joasiatom
  • Papilotka20020
  • pauli pp
  • patryna20000
  • Warszawa57
  • Klara54
  • sweet-asna
  • roberta9761
  • nataliaDARK
  • kika3333
  • karollcia01
  • EskaeS
  • gwiazda7887
na 100% zarobisz na nich bardzo duzo *.*  co jakis czas bede aktualizowala ten post i dodawala wiecej loginow ^^ om om om ^^ zapraszam na poprzednie tematy :* moze tutaj ---> kliknij mnie <---- dowiecie sie jak zarobic troche na filmach, dziala to juz na wyzszych lvl bo jak zobacza np 6 lvl to od razu im sie odechce ogladac :D a to moje zwierzaki na msp ^^





om om om xD jakie slicznotki :D mam zamiar jeszcze kilka zwierzakow kupic ale hajsu brak, musze pochodzic po pokojuach ;-; jesli dalej nie jestes zadowolony z moich rad kup se zwierzaka i idz z nim do parku dla zwierzat ;-; om om om ;-; mysle ze ten post ci sie podobal :D jutro moze nowy post o tym jak sie ubrac jak mayu ^^ bedzie look i kolejna l.z. na ktorej beda ciuchy dla kolejnej mangi ^^ zapraszajcie Qat do znajomych, ona jest mila, ale prezentu ani pozdra wam nie da! tak jak wieszosc moviestar, chyba ze bedzie miala dla sb dzien dobroci ale nigdy nie proscie mnie ani ja o to! bo bede spamowac wam ksiege gosci ;-; i zablokuje >.< 

pa pa :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz