wtorek, 31 marca 2015

podsumowanie tematu ,,april fools" + dedyk dla 3

ok to moze zaczne od poczatku *O* ostatni temat na msp to ,,april fools" o ile sie nie myle :) najbardziej podobalo mi sie osobiscie to:


ten kibel mnie rozwala :D BU! xd omg! jutro testy szostoklasisty ;-; no poprostu bosko =^.^=  a ja jeszcze przed kompem siedze ;p ale mnejsza o to xD nooo... i wlasnie to mi sie w tym temacie podobalo :D a moze przejde do dedyku :)

ostatnio wpadlam na pomysl, ze co dziennie bede losowac jedna osobe z filmu ,,top model" i bede wstawiala normalny post z dopiskiem ,,+ dedyk dla (w tym miejscu wstawie nazwe uzytkownika osoby dla ktorej jest dedyk ^^)

ogladaj! moze i ty bedziesz miec dedyk ;p

oto tej osoby profileq :)


thx za zobaczenie mojego filmu :) niech dobrze ci idzie na msp :*

pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz