niedziela, 1 listopada 2015

Wyzwanie uznaję za rozpoczęte MSP głupota 2015

Jakiś czas temu, poprosiłam was o śmieszne prezenty, miałam sie ubrać w nie losowo i chodzic tak przez około tydzień xd oto efekt:
ahhh... normlnie lepiej to mnie ubrać nie mogliście xd
niestety, nie dostałam żadnych pytań :< nic się o mnie nie dowiecie ;-; foch ;-;
a oto osoby które wzięły udział w zabawie:
> potworek210
> bezimienna@
> amelcia045
> amorphous
> duet32

> ola<33xd
dziękuje wam za śmieszne prezenty, najlepszy prezent to głowa ryby :') dziękuję w szczegulności za nią :*
niestety, nie dostałam rzeczy do pokoju ;-; wogule mało osób wzięło udział w zabawie, szczerze myślałam że więcej osób się w to zaangażuje :< ale to dopiero pierwsza akcja ^^ dziękuję dziewczyny że wzięłyście udział w zabawie, następny raz robimy na mikołajki? xd 
pa pa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz