czwartek, 1 października 2015

♥♥♥ Tydzień unikatów już za nami ♥♥♥ MSP według leila123321

To były udane zakupy :> dopiero we wtorek wróciłam na MSP a już trafiłam na nie zgadniecie co... TYDZIEŃ UNIKATÓW!!! ♥♥♥♥☻☺☻☻☻☺☺♂☺☺☺♦♣♠○◘•◘ KOCHAM!!! w te dni powróciły nasze ukochane serca na nogę :) o te:

Ahhh... ale to jeszcze nie wszystko!!! To, co w tym roku można było kupić jest niedoopisania!!! w tym roku był... UWAGA!.... JESZCZE CHWILKA CIERPLIWOŚCI!!!...♥♥♥ WĄŻ NA NOGĘ ♥♥♥ dziękuję bardzo moderatorom za ten podarunek <3 on jest... nie da sie go określić słowami :') a oto mój wymazony wąż :

Wiem... mam tylko ponad dwadzieścia :< nie zdążyłam więcej kupić :< Węże doszły na ostatnią chwilę do sklepów a ja nie mogłam długo siedzieć przed kompem :'( w poprzednim roku doszedł unikat... tatuaż z napisem ,,mom"... nie zgadniecie!... w tym roku też go dodali :') 


Oczywiście było wiele innych unikatów, ale wiem, że nie kazdy chciałby tyle czytać na temat co kupilam czego nie xd
bym zapomniała... zauważyłam, że bardzo dużo osób na MSP szukało tych oto włosów:

W tym roku one też u nas gościły w sklepach :) niestety... w tym roku moderatorzy zrobili nas w bambuko, bo niektóre unikaty... zostały w sklepach :< np:
oraz:
:< a ja tak chciałam mieć tą spudniczkę UNIKATOWĄ :( no cuż... może modzi prędzej czy później to wycofają

no to ja kończę... pa patki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz